Monday, December 14, 2009

Kutu

Yeyyy!! Dah dapat duit kutu bahagianku arini.
Beta kaya, beta kaya, beta kayaaa!!! ha ha ha ha ha haaa(gelak org kaya)

Dulu2 aku tertanya2, nape la org main kutu??xde mende lain ke nak main.
Sebenarnye, ni salah satu dari cara tabungan. Ala2 simpan duit kat bank la..Dapat kah kita jamin duit itu akan selamat klu kita simpan sendiri kat bank??Belum tentu kan...Lagipun, rase lambat aje klu simpan sendiri sedangkan dalam kepala dah ade macam benda yg nak dibeli.

Ni first time aku main kutu.Bagus gak klu main kutu ni. Pejam mata aje bagi contribution setiap bulan, tup tup dapat sedabak bile sampai gilirannya. Lagipun, klu ada yg lebih memerlukan duit..kita bolehla dahulukan giliran org tu dulu..kan dah jadik tolong menolong tu..

Yuhuuuu..nak wat ape dgn duit ni ek(macam la byk sgt). Memangla yang dapat tu xdela byk sgt. Tapi perasaan bile mendapat duit sedabak tu yang best tu!!Mulala di mindaku berlegar2 idea untuk melaburkan duitku ini.Hmmm..adakah patut aku laburkan di bank, tabung haji..ke kat sopping complex??hehehe. Sebenarnya, dalam kepala ni dah tau dah nak wat ape ngn duit ni..tapi tak berape sure nak beli breastpump ke trade in peti ais tu dulu ek?Ape yg patut aku buat ni??Hmm...

Ok. soklan untuk minggu ini. Kemanakah anda mahu saya menghabiskan duit ini? (hehe..ala2 rancangan Impian di TV3)
A) Breastpump
B) Trade in peti ais
(maaf, simpan dalam bank tak menjadi option utkku kali ni)
Taip HASNI 'jarak' 'JAWAPAN A atau B' dan SMSkan ke 42764

Kompen2 aku xdpt jawapan pon lepas ni..sebab ni bukan no betul..kuikuikuikui.
Let me think thonk first. Will update soon as decision made.

No comments:

Post a Comment

Any comments?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...