Wednesday, December 30, 2009

Ganti Nama

Bersempena dengan tahun baru yg akan datang xlama lagi, ada sedikit pembaharuan yg akan dilakukan di sini. Mulai skrg saya akan gunakan gantinama baru iaitu che'(disebut sbg chek) untuk menggantikan diri saya, aku dan sbgnya. Tak sedap sgt nak berAku2 dlm blog ni kan memandangkan pembaca blog saya terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat.(kui3x..mcmla ramai sgt yg baca blog ni, sedangkan kemunculan blog ni pun ada beberapa org (yg boleh dikira sebelah tangan)aje yg tau..ayat mesti kasi gempak!). Format terbaru blog ini adalah seperti berikut: (skema sikit)

  1. che' - gantikan aku, saya, kita, gua, dan sbgnya yg merujuk kpd diri sendiri
  2. enAbg - panggilan dlm blog untuk suamiku tercinta
  3. Insyirah - gantikan Syira, memandangkan enAbg dah cakap "Kita kena panggil Insyirah nama dia tau, Insyirah/Insyirah Husna, abg xnak Insyirah men'syira syira' kan diri dia nanti. Lagipun maksud nama Insyirah tu baik, tenang dan lapang. Lagi bagus panggil dgn namanya"
  4. ^ .... ^ - ni utk ala2 note ke, footnote ke, kata dalam hati ke dan selebih kurangnya
Yg lain xterpikir lg. Remains the same la...Klu ada yang baru, che' akan update kat sini.

No comments:

Post a Comment

Any comments?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...